Tänk lite på folk omkring er!

Här kommer ett bittert inlägg om hur folk är hänsynslösa och inte har nån respekt för andra. 
Jag har inte körkort och då åker jag mycket buss om jag ska någonstans, speciellt om jag ska iväg utanför den hålan där jag bor.  
Varje gång jag åker buss ser jag till att ha en liten laddning VS spray och halstabletter i väskan. 
Jag är livrädd för att lukta illa bland folk och tänker alltid på medresenärer när jag åker buss. 
Just i denna sekund åker jag buss från Karlstad till Grums. 
Det är en del folk på bussen då många slutar jobb osv i samma veva som denna avgången. 
Vi har knappt hunnit åka i några minuter innan jag känner hur illa jag mår. 
Folk runt omkring luktar rök, lort och annat snusk. 
Eller t.ex såna som gärna öppnar en snusdosa mer än nån sekund. 

DET STINKER!!!!!

Jag får faan ångest över hur folk kan bete sej när fler sitter instängda med dom. 
När det sitter nån bakom en i bussen och har så dålig andedräkt att man bara vill spy och spraya VS så är det faan illa! 
Hur kan folk vara så hänsynslösa egentligen?
Jag skulle själv aldrig sätta mej på en buss eller visa mej där det finns folk om jag luktade illa. 
Jag skulle inte vilja att folk ska behöva uppleva det jag upplever just nu och nästintill varje gång jag åker buss. 

För fasen folk!
En sprut parfym eller en halstablett kan göra mycket och medresenärer slipper må dåligt. 
Tänk lite på andra i dessa utrymmen. 
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0