Kanske är det min tur

Efter att ha funderat fram och tillbaka under en längre tid på exakt allt och ingenting så inser jag att jag kanske fixar detta också. 
Boendet och all skit runt om. 
Min konstanta migrän har kommit tillbaka också precis som det ludna möglet. 
Ja just det där ludna som på en gammal limpa försvann en kort stund. 
Men är nu tillbaka värre än innan. 
Vill bara ha ett nytt hem och att denna skiten ska ta slut. 
Men som det fruntimret jag är ska jag faan ta mej igenom detta också! :)

Lite mögel någon? ;P


Och i all fundering om allt kommer ju diverse andra saker upp i huvudet. 
Jag saknar M och hur vi pratade. 
Inte ett ord är sagt sen han svek mej. 
Men det "nya" ljuset finns där nånstans. 
Även om det ljuset inte kan ge mej det jag vill ha och jag vet inte om det någonsin kommer bli så. 
Jag kan bara hoppas trots att jag byggt upp min lilla mur. 
Jag släpper inpå folk alldeles för lätt. 
Vilket bara jag får ut för sen. 
Känslor!! som dom säger i BB. :P
Ja, jag vet att jag är nörd. :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0