Sad day ends good

Igår (lördag) var det ett år sen Joel lämnade livet på jorden. Har tänkt mycket idag på honom och hans familj han lämnade kvar. Dom har det bra och Jonna är verkligen en klippa och en förebild. Och jag vet ju att Joel vakar över dom och är hos dom hela tiden. Men ändå är det ju såklart tråkigt. Tråkigt att det ska behöva gå så långt. Men man får intala sej att han har fått lugn och ro i själen nu och mår bra. Vila i frid Joel!


Det har regnat och varit  riktigt trist idag. Antiinflammatoriska medicinen gör mej klubbad dagen efter så det har varit segt som tusan.
Kom iväg till affären till slut med huliganerna. Dom som charmade alla, både kunder och personal. :)
Kira, rottisen, bryr sej ju inte alls om kyla, regn och rusk. Hon traskar igenom vattenpölarna och är 100% brydd. Medans Bixx, dvärgpinschervalpen, HATAR allt som har med vatten och kyla att göra. :P Hon tar omvägar förbi vattenpölar, skakar på sej konstant i tron om att bli torrare och sätter sej som ett betongblock under varje buske, bänka och träd på vägen där hon får lite skydd. Alla skrattade gott åt dom två och tyckte det var så sött. :)
Jag kunde inte sluta le åt att dom tyckte dom var så charmiga. Att dom inte såg rasen på min rottweiler utan individerna i sej. :) Sånt gör mej varm i hjärtat!


Kvällen har varit seg. Jobbade lite övertid men det har varit lugnt och jävligt ändå. Njuter av en fri natt utan att behöva vakna av samtal när som helst under natten. Börjar visserligen 08 igen men ändå skönt att kuna sova fram tills dess.

Sen så värmer det extra att inse vilka jävla bra människor man omger sej med. Ekonomin går käpprätt åt helvete och det ska bli spännande att se hur jag kommer klara av oktober månad. S-U-C-K!!!! Så jag annonserade ut att om nån kände sej generös så fick den gärna tanka mitt kontantkort eftersom mina 30 dagar med fria sms, surf och billig ringtaxa tog slut 00.00. Får ett sms om att nån har tankat på luren. Jag fattade väl direkt även om fröken nekade ett tag. Sekunder efter smset skriver hon både i chatten och kommenterar under den statusen. I ain't stupid baby! ;) Och jag inser att INGEN kommer nånsin ha en vän på den nivån som Andrea är min vän på! Är det nån jag inte skulle tveka att döda för eller ta en kula för så är det henne. Fine, jag ska väl inte klaga på att jag faktiskt blir lite bortskämd även om jag inte kan ge mycket tillbaka. FUCKING LOVE YOU bff/pimp/geggveck/pastejkök/mongo/whatever!!!! Du är verkligen en vän som jag ALDRIG kommer släppa och din vänskap är värd ALLT! KÖSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!


NU; ut med huliganerna på en pink och försöka sova till lite mer Sons of Anarchy. Jag är SÅLD! Och beroende. Mmmmmmhh Jax mmmmmhhh!!!!!!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0