Progress! :)

Fortsätter träna sitt, ligg och ögonkontakt med Bixx.
Sätter sej gör hon alltid när det vankas godis så det funkar kanon.
Ligg funkar lite sådär då vi precis har börjat med det lite smått bara.
Ögonkontakten funkar däremot kanon nu också. Man hinner knappt hålla undan godiset innan hon tittar mej i ögonen. :) Duktig tjej det! :)
Och idag insåg jag verkligen hur mycket hon har växt både kroppsligt och mentalt. Stor hund i liten kropp är det verkligen! :P
Hon är inte alls så liten och bebisaktig som hon var när jag hämtade henne :) "Stora" tjejen. :) Hehe.


Fick reda på lite roliga grejer idag också som fick mej att tappa hakan ner till grannen. :P Kul var det och ibland får folk minsann äta upp sina ord ordentligt! :P


Imorrn blir det en tur fram och tillbaka med Anna och Bixx till Säffle. Anna har ett ärende dit så jag ska följa med och köpa ett par begagnade billiga grejer. :) Den dagen jag blev så jävla bränd svor jag på att aldrig sätta min fot i Säffle igen. Men ibland får man väl svälja det, skita i att det bara var hans förlust och tåla att vara där i kanske max en timme. :P Det som däremot blir jobbigast är att vi åker 8.40. Då är INGEN vaken här. :P Hehehe. Kira får dock stanna hemma och njuta av lite lugn och ro på morgonkvisten medans vi är borta. :P


Bjuder på en fruktansvärt kul bild jag fångade på mina godingar för några dagar sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0