Mysnatt :)

Igår hade jag en dålig dag med en huvudvärk som sänkte mej, en idiotgubbe som badat i billig parfym från radiotjönst knackade på och vädret var piss. Jag har förrästen bott här sen januari FÖRRA året. NU kom han och knackade på när jag har 2 månader kvar i lägenheten. SUCK!


Så jag fick med Björg till Grums och Ica fram och tillbaka. Tölade om allt och tusen saker till. Det är gött att kunna ha vänner som även är en del år äldre och kunna prata med om allt. :) Hon är en av dom få jag tål här på gården. :P


Sen kom Tina och Ragge med lilla Eddie som är hos mej inatt. :) Världens goaste unge som inte gör mycket ljud ifrån sej och gnäller eller gråter aldrig. En sån unge vill jag också ha om jag får nån i framtiden. :P Fick höra så fina saker igår också när dom lämnade Eddie hos mej. :) Ragge tyckte att jag skulle bli en så bra mamma för jag klarar banne mej allt på en gång. :) Katt, 2 hundar och en bebis. Tyckte det var ett jäkligt bra betyg och såna komplimanger värmer ända in i själen. :)


Så vi satt mest framför tvn tills han somnade igår. Sov ungefär 21-05. Alltså ganska länge. Så nu ligger han vaken och har nyss fått lite käk och så. :) Och annars skulle jag vara galen och skit förbannad om jag vaknade 5 på morgonen. Men när det ligger en liten grabb i sängen och ler från öra till öra efter käket så kan man bara inte bry sej om att det är tidigt. :) Helt okej faktiskt. :P


Och hundarna är SUPER duktiga! Kira vill ju gärna ha koll och vakta men bara jag säger till så håller hon sej på sin kant och låter honom vara. Hon har ju träffat Eddie flera gånger förut och det har gått kanon bra varje gång. :) Bixx däremot har aldrig träffat en bebis så hon är väldigt nyfiken och funderar på vad sjutton det där är för nått. :P Så hon sitter mest på avstånd och bara tittar på Eddie och ser vad han pysslar med. :P Hon vill gärna  fram och nosa på honom men håller sej på sin kant också om jag säger till. :) Duktiga som tusan mina godingar! :)

Lilla Eddiefisen tittar på tv med mej i soffan. :)
 
Men nu ska jag se om han vill sova lite till eller om han ska fortsätta ligga och prata och jollra. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0