UP YOURS!

I'm back och jag är här för att stanna! Inga mer lösen och skit på bloggen.


Allt gick åt helvete med A och det hade jag väl kunnat räkna med från början. VARFÖR skulle nått gå bra och fortsätta vara bra?! Nej dom fick som dom ville så nu blir det inget mer där. Hoppas ni är nöjda nu äntligen!


Jobbar och sliter. Denna och 3 veckor framåt har jag minst ett pass varje dag mån-sön. Hoppas på finfin lön i juni så jag kan be dom på soc dra dit ingen vill åka och kunna känna att jag tjänat ihop alla pengar jag lever för själv. :) Om en månad drar jag och Kira till sthlm över helgen också. Umgås med världens bästa Andrea och fjantweilern Puff och lillfisen. :) Ska bli så jävla skönt att bara komma härifrån en helg för nu spyr jag fanimej på ALLT i det här äckliga länet! Andrea tycker att jag ska ta mina kampdjur och flytta till sthlm. We'll see. Har ju inte mycket att hämta här längre ändå. :(

Anyways. Det är som det är och det blir vad det blir. Jobb till 01 och sen blir det soooooooooooooooova i mina nytvättade sängkläder och sova riktigt gott tills det imorrn blir jobb igen 12-17. Detta jobbet trivs jag med och det är jävligt kul! Jobbar jävligt olika. Dag, kväll, natt, ända fram till morgonen osv. Väldigt varierat. Och jag jobbar via telefon hemifrån. Eftersom jag har varit sjukskriven en längre tid så skulle jag inte må bra av att kastas ut å en arbetsplats bland en massa folk hela dagarna. Och nu kan jag ju ta hand om Kira samtidigt och slippa tänka på det. :) Underbart! Hoppas hoppas det går bra bara så jag tjänar så jag klarar mej! :) Men jag har fått beröm av chefen för en bra start så jag håller tummarna. :)



Och TACK världens bästa mamma för all hjälp idag med att hämta saker i stan! :) Hoppas kycklingen du fick som tack smakar gott! :) Vad skulle jag göra utan min mamma? Nej usch det vill jag inte tänka på. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0