Taking a break

Jobb har jag och börjar imorrn kväll. Ska köra 2 nattpass och ett kvällspass nu i helgen och hoppas på att jag tjänar bra.

Nemo är Nemo och det är som vanligt med honom. :P

Kira är nu mest tagen av värmen och ligger på golvet hela tiden och tycker inte att livet är jävligt skit kul. Strax över 30 grader i stort sett hela tiden plus 2 fläktar på max dygnet runt. AWESOME! Ska inte klaga på värmen så för jag kan ju leka nudist hemma och ingen ser mer jag tycker jävligt synd om min stora, svarta, håriga rottweiler som knappt orkar resa sej för att äta och dricka. Kommer bli en tuff sommar detta.

Imorrn blir det några ärenden i stan och kanske träffa Hanna & co. Sen jobb 22-04. Lördag ska vi förhoppningsvis iväg med Kira och Curt och bada ute. Dom godingarna älskar ju varandra och det skulle vara kul att se dom bada ihop. Tokvovvar! :) Sen jobb 20-04. Sön blir det mest blääää och jobba 17-22. Helt okej och jag hoppas på mycket jobb. :)


Nu ska jag fortsätta pimpla fun lights nya saft med fläderbär och citron. SÅJÄVLAGOTTSÅJAGDÖÖR!! Med massa is i såklart. :D Och se Revenge. Helt okej svettig torsdag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0