Nån som vill byta?

Hatar verkligen såna här perioder! Har legat vaken hela natten och tankarna har bara gått runt runt. Satte mej precis på bussen hemåt. Och jag har nog aldrig känt mej så oönskad nånstans. Som att jag egentligen inte borde ha åkt dit och som att inget intresse finns kvar. Jag tänker säkert för mycket som vanligt. Men nu har jag verkligen en stark magkänsla om att nått är fel. Så vi får se om det bär söderut nått mer. Jag hoppas ju som vanligt men jag ska inte hoppas på nått egentligen märker jag. Vill bara hem till min säng nu och sova bort alla hjärnspöken. Sen in till stan till ortopeden på återbesök. Hoppas på besked att jag får börja träna snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0