Erase me

Dagarna man bara vill glömma och försvinna blir bara fler och fler. Jag vill inte att det blir fler såna dagar och jag önskar att jag kunde styra det. Imorrn kan bli en okej dag då jag får reda på om jag får ett jobb jag sökt. Vad för jobb det är kommer ni inte få veta oavsett. :P annars är allt bara tungt. Inget intresse alls för nånting finns det längre. Allt är bara tungt och hårt och jag önskar att jag kunde dra täcket över huvudet och vakna upp lagomt till lördag. Då blir det upp och fira mormor men så blir det ju även då familjen ses närmast 4årsdagen sen morfar gick bort. Snart är det ett år sen Jenni lämnade oss också. Jag gillar inte allt som kommer upp till ytan nu och jag kommer ha en tuff månad framför mej. Hoppas bara läkaren kan förstå mej så jag får hjälp just nu innan jag går under. Tur att jag har Kira ändå som får upp mej några gånger under dagarna. Usch jag hatar verkligen detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0