En helt okej dag

Vaknade runt 5-6 och var pigg först men lyckades till slut somna om. Jäkla sol! Måste fiska pengar till ordentliga rullgardiner. Anyways. Upp och började göra iordning ägg till frukost. Ett sprack och skummade så in i helsike så jag sket i det ägget och kastade det. Gick ut med Kira så hon skulle vara rastad innan jag började jobba. Kom in och slängde på ett nytt ägg på spisen. Loggade in mej på jobbet och körde igång. Idag var 12-17 pass som slutade med 12-19 för chefen ville ha mej inne 2 timmar till. Jag tackade och höll mej kvar. :P Efter ett tag in i passet så insåg jag att det luktade bränt och att jag glömt ägghelvetet. Nuddade grytan och det sa KAFUCKINGBOOOOOM!!!!!!!! Ägg ÖVERALLT! Vattnet i grytan var slut och det hade liksom "poppat" en massa små smulor av skalet. Det flög ägg i hela köket och äggulan smetade av sej på väggen och kylen i all fart. Vita och skal var det över möbler, golv, vägg, kyl, prylar och tro faan att det var äggvita i TAKET också! Jävligt chockad gick jag därifrån och ringde min kära mor och garvade ihjäl mej. :P Jag lär hitta ägg i vrår i köket om flera månader. :P Hahahaha! Tur att man gör nått kul ibland. :D


Sen iaf körde jag på med jobbet. Var ganska lugnt och skönt. Fick sms av David som undrade om jag inte kunde ta med stora snälla björnen och fika nån dag. :) Blev jävligt glad över att få sms av nån någon jäkla gång om att nån ville ses. Extra kul var det ju att det var David som jag inte har sett sen i början av hösten förra året. Och vi har haft jäääävligt kul ute och festat! :) Så han är en sån där prick man vill umgås och prata med. :) Så på fredag blir det fika i stan och slänga med Kira för Kira ville han minsann träffa och Kira tycker ju om honom också så det kan bli kul för henne att få träffa honom igen. :) I helgen blir det nattpass hela helgen. Iaf fre och lör. Sön blir det kväll. Har minst ett pass varje dag. Hoppas hoppas detta jobbet kommer göra att jag klarar mej utan soc. Vore feeeeeeeeeeeeettnaaaaaaaaaaaaajs! :D


Så trots ett par helvetesdagar efter jobbiga besked och att jag förlorat någon jag verkligen kunde tänka mej att leva mitt liv med så har denna dagen varit helt okej ändå.





Ursäkta mitt trötta jävliga fejs. Jag var helt enkelt hemskt trött när bilden togs. :P Sen så ser det värre ut på bilden än vad det gör IRL under mina ögon. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0