Time to say goodbye

Mm DET är det! Bort med godis och allt annat äckel nu! Min kropp har gett upp hoppet om mej med tanke på allt godis jag stoppad i mej och jag mår rent ut sagt jävligt piss dåligt. Jag mår likadant som om jag hade magsjuka om inte värre. Enda skillnaden är att jag inte har spytt än. Flera dagar har jag mått såhär och nu när jag försökte få upp nått så kände jag att det fick vara nog. Detta går inte längre! Det är inte bara sjukt onyttigt, jag blir sjuk av det. Och när sockerberoendet har gått så långt att jag äter tills jag mår såhär så är det dags att lägga av. Ska ju också börja träna till veckan så då kan jag ändå inte åta godis. Ner och köpa morötter och grejer imorrn blir kanon. :P



Men nu ska jag sova och förhoppningsvis drömma om A. Faan vad jag saknar honom! Berättar mer senare idag om när dom var här och jag träffade lilla N för första gången. :) Theralen; gör ditt jobb nu! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0