The cat send from hell

Hujedamej! Den här dagen hade jag egentligen kunnat skippa helt och hållet. Gjorde mest ingenting innan jag skulle ta Kira på en tur och sen åka mot stan och köpa kyckling. Nemo (som för övrigt är besatt av djävulen) skulle in under sängen för då vet han att han pajar min tidsplanering. Fick tag på svensen på honom och drog ut honom och Kira var nära och tyckte att det passade att leka. DET tyckte INTE Nemo så han satte sej i benet på mej och bara skrek. Och jag skrek som en stucken gris. Det gjorde så ont att jag fick sätta mej på sängen för jag höll banne mej på att tuppa av. Jag insåg även att det är dags att klippa klorna. Några rediga djupa hål rakt i benet och en reva över knät som var både lång och djup. TACK ditt lilla as! Han var fruktansvärt billig då och jag hade betalat nån för att ta honom alternativt skickat ut honom genom fönstret men det skulle jag aldrig kunna göra med ett djur. Kastade in kräket på dass och stängde dörren och där fick han minsann skämmas tills jag kom hem. :P Tackar mej själv för att jag inhandlat muminplåster så jag iaf kunde göra det hela lite roligare. :)




In till Netto och raggade kycklingfilé. 2 kg för 119 spänn så jag köpte en till mej och en till mor. Öppnar man min frys nu så kan man tro att jag är helt tappad i backen! :P Nej jag missbrukar inte kyckling, det kommer ingå i mitt kostschema så jag kunde lika gärna fynda lite. :P Sen åkte jag till Alexandra och snackade skit och mer skit innan det bar av hemåt igen. Gick till coop för att handla mer frukost och även schampoo till fröken dyngigast-i-stan som ska få sej en rejäl genomkörning i badkaret imorrn. Duschning och borstande utan dess like. Hunden kommer bli hälften så stor sen när jag gått lös på henne. :P Hahaha! Sen vart det käk, Revenge och facebookspel. Jippi kay yey torsdagskväll. :P


Imorrn däremot blir det en runda på gymmet med min brüd Linnea. Girltalk, pumpa muskler och svett är grejer det en fredag. :) Ska bli skönt att ha det gjort innan helgen också så man kommer igång ordentligt snart. :) Kostschema blir sen så nån jäkla gång ska jag också komma i form. :P Tog bilder i tisdags på gymmet i en spegel som satt lagomt långt ner för lilla mej. Ska bli kul att jämföra framöver. :P Efter gymmet och lite handling av diverse fisk på willys imorrn så blir det hem och städa. Dags att få ordning på torpet nu. Och hunden ska badas. Himmel vad vi ska vara rena och fräscha här hemma imorrn kväll. :) Gött att komma hem till ett städat hem på söndag också och slippa bry sej. :) Kollade statistiken också vilket jag brukar göra när jag loggar in på bloggen. Och HEEEEJ det sköt ända upp till stjärnorna med sidvisningar. Kul att den inte är helt död iaf eftersom det knappast lär vara många som läser. :P




Nu tar jag dock mitt plåstrade ben och min träningsvärk i skinkorna och gå ut med Kira och hoppa sen i säng. Somna till The story of Buddy Holly är inte helt hemskt. :) Man får en så mysig känsla av den filmen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0