Th butterflies, oh the butterflies

Ja ni. Jag skulle kunna skriva en hel bok ikväll tror jag. :P MEN det tänker jag inte göra för jag har nu slängt mej i sängen under täcket och är redo för att deckas av John Blund. :P


Tog idag en tripp till Säffle (jag skojar inte :P) under kvällen och hälsade på hemma hos A. Mysigt litet hus. :) Satt och kollade lite på tv och så och sen vart det väl baaara en massa mys och A lyckades göra så jag missade tåget mot Grums och det var sista chansen att ta sej hem och det hade ju inte funkat eftersom Kira var var hemma. Så en del tjöt och massa mys senare fick han låna bil och köra hem mej. Stackarn! :P Men det var hans eget fel så det fick han ta. :P Hehehe. Efter ikväll kan jag iaf konstatera mer och mer att jag verkligen har starka känslor för honom och jag tror att det för en gångs skull är ömsesidigt. Jag trivs verkligen i hans armar och jag svävar på moln när jag är med honom och efter vi har skilts åt. Sen saknar man ju honom massor. :P Men vi får ju ses en sväng under helgen iaf. :) Lille E ville komma och leka i lekparken hos mej och så hade han sagt att han tyckte om mej för att jag var snäll. Så himla go han. :) Hoppas det går lika bra med lilla N men det tror jag. :)


Men nu ska jag lägga mej och sova. Är lagomt skit trött efter allt mys utan att få somna och sen resan hem. Somna och drömma om A och längta tills jag träffar honom igen. :) Det är nog detta jag behöver. Och jag klagar absolut inte. :)


 Nighty y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0