Sleepless in vålberg

Hm. Trött söndag. Har sovit gott hela natten, upp och gick ut med Kira, gav dom mat, sov några timmar till, ut med Kira och gick till affären, slappade i soffan hela kvällen och nu ligger jag här och kan inte sova. Hoppas att spelen i iphonen kan göra mej trött och att jag till slut somnar. Men jag tror inte det underlättar direkt att tankarna bara går runt runt. Efter en del som sades ikväll så blir fjärilarna bara fler i magen. Jag hoppas på detta och jag tror verkligen på det. Lite mer än ett dygn har gått och jag längtar tills vi ses igen. Kanske skulle man ta en tur ner dit under veckan och hälsa på. Spännande. :P haha! Det känns bra att jag känner såhär för nån och att det faktiskt äntligen är ömsesidigt. :)


Nu ska jag försöka göra som min goding och decka. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0