Sleepless in vålberg

Happ. Då ligger man här sömnlös igen. Bara funderar och funderar på saker jag inte ens borde fundera på. Backa lite och bara se vad som händer blir. A jobbar över imorrn så jag träffar väl inte honom förrän på lördag. Då har han iaf inte ungarna så det ska bli mysigt att bara få mysa med honom. Det går ju inte att göra nått förhastat inför ungarna så jag saknar ju hans kramar och värme. Vill ha lördag fort nu. :P


Tränade idag också och hade lite sällskap av kusin. Tränade så jag dödade en åder i ena armvecket. Badass brud har jag blivit! ;D höhö!


Nej nu får John blund och Theralen samarbeta lite och knocka mej. Nu direkt tack! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0