Nice week :)

Yep yep. Ska snart hoppa in i duschen och duscha av mej allt äckel efter att ha stekts av solen och värmen. :P Sen iväg och hälsa på A en sväng. Fy sjutton vad jag åker till Säffle frivilligt. :P Sen hem ikväll.


Imorrn blir det en del ärenden i stan. Lämna in grejer till soc, möta mor, svänga förbi Linnea och sen se om jag hinner åka ut till nJoy en sväng. Puh! Kommer bli en del flängande morrn. :P


Fredag blir det lugnt och inte göra ett skit hemma. Lördag blir det att åka till Säffle igen och stanna över natten. Kira ska få åka till Malsjö och leka med Kurt (världens goaste, sötaste och lite korkade amstaffkillen :P) och Mogge. :) Hon lär vara trött på söndagen när hon kommer hem. Mogge har en stoooor inhägnad tomt åt Kurt och det betyder ju att Kira kan springa fritt och härja också vilket hon inte kan göra där vi bor. Ojoj vad kul hon kommer få men jag kommer ju bara gå och tänka på att jag inte har min älskling hos mej. :P Tur att man är hos A då så det kanske inte blir så farligt. :P

 Kurt och Kira dom godingarna. :)


Hem på söndag och få hem Kira och sen lär vi inte göra många knop. :P Jo men en helt okej vecka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0