Need a break

Nu kära "läsare" (som om det skulle finnas några :P) så tar jag en liten paus i bloggandet. Det är mycket virrvarr i huvudet och jag behöver fokusera på annat, typ mej själv. :P Så jag lägger denna lite på hyllan men kommer nog igång snart igen när jag fått kostschema och börjat min enorma "operation bli smal". :P Men som det är just nu så har jag lite för mycket att pyssla med så ni få som läser får hålla till godo med andra bloggar så länge så ses vi nog snart igen. :)


Så jag och Kira säger hej då så länge och myser ner oss i soffan så länge.







See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Deutschmann

Men nejje väl , ja har ju precis hetta din blogg juu =P

2012-03-31 @ 18:55:10
URL: http://malindeutschmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0