John blund, du suger!

Ja det gör du faktiskt. Jävligt elakt att jag inte kan sova! Inte okej att låta mej ligga här och skaka i ben och fötter och göra så att jag kommer vara död imorrn. ! Jag tror ju mer på tomten än på dej iaf din jävel. :P die, John blund, DIE!



Footloose, draw something och leka med bilder i ajfånen. Aja vad är väl en bal på slottet? Tur man får träffa hela högen senare idag iaf. Jag insåg nyss att jag är faktiskt ganska lycklig atm. Jag hoppas verkligen att dagen kommer då du blir min och jag blir din kommer komma........ snart. :) Lycka! Faan vad jag tycker om dej! :)

Över och ut!





Det är btw ett hjärta på läpparna om du inte ser det. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0