Jag har mött min överman

HERRE MIN STORTÅ!! Träningspasset var som rena boot campet, ja jag är SJUKT otränad, och tjejen körde slut på mej totalt. Helt jävla finito var jag på slutet. Alltså det var löjligt hårt och jag är löjligt klen. Gjorde bara 2x10 rep nu i början men kommer sen köra på 3x10 rep. Biceps, triceps, rygg, mage, arsle, lår you name it. Och detta på inte alls många maskiner. Jag känner redan hur träningsvärken från helvetet är på väg med expressen och längst ner på framsidan av låren gör det kalasont. :P Jag ÄLSKAR att bo på 3e våningen och ha hund just nu. Att gå nerför går ju. Ner kommer man alltid. Men uppför. Alltså det är som att gå i en låååååååång trappa upp mot döden. Men äh. Om nån månad är jag i bättre form och ser inte ut som en påkörd and efter ett träningspass. :P


Fortsätter få höra fina grejer också. Lilla E hade idag försökt lära lilla N att säga "Louise". Och strax innan han hade deckat på soffan hos A så hade han sagt att han tycker om mej och Kira. Man smälter ju! Det finns inget som känns bättre än att bli acceterad av barnen till den man träffar. Och A fortsätter säga fina saker. Faan jag vill kramas nuuuu! :P


Haha just det ja. Var på apoteket idag. Köpte stödstrumpor. Kände mej som 60+ på vägen därifrån och kunde lika gärna ha hakat på pensionärspromenaden som var igång när jag var ute. Men om detta får ordning på min RLS på kvällarna så får jag väl helt enkelt stå ut. Hellre sova på kvällarna faktiskt. Men det är faktiskt fruktansvärt fult att ha bleka ben med tatueringar och stödstrumpor på det. Ligga nån? :D HAHAHAH!

Night y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0