Hej döden du är välkommen!

Alltså. Överlever jag detta så är jag faan superwoman herself. Det är rena projektet att röra ett finger idag och vi ska inte tala om promenaderna med Kira. Att gå på toa är relativt enkelt. Det är bara att sikta in sej och dunsa ner. Tack gode den som installerade toaletten mellan en vägg och handfatet så man tar sej upp också. Att böja på benen idag är inte min favorit thing to do. Speciellt inte att gå upp och ner för alla satans trappor. Jag rör inte gärna heller armarna speciellt mycket. Inser att framsidan låren är TO FUCKING DIE FOR. Triceps likaså och biceps ligger inte långt bakom. Även bak vid skulderblad. :O Har aldrig i mitt liv haft träningsvärk där men all denna värken måste ju innebära att jag gjorde nått bra igår. Jag ser framför mej hur jag ser ut som ett invalido när jag försöker gå ut med hunden. Hujedamej! Tur man inte har något planerat varken idag eller imorrn så man kan ta igen sej innan man ger sej på nått på frdag igen. Men då får det nog bli en redig genomgång med stretching så jag inte ser ut såhär på lördag när det är utgång. Snyggt att se ut som en nysketen bebis med blöja på krogen i Åmål. ICKE!



Äntligen onsdag iaf. Bara imorrn kvar, fredag träning, lördag får jag träffa A och barnen lite och ska åka på kusins kalas medans dom åker på annat kalas i stan. Sen är det utgång och är det fint väder på söndag blir det grillmys med barnen. :) Gött skitbra helg på g. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0