Hej alla barn nu är det barnprogram

Titta vad tant Louise tar fram, ett gym och några träningsmaskiner så har vi träningsvärk och kvider. :D Fy faan vad jag var fyndig nu! Skrattade högt för mej själv när jag skrev det där. :P Jag måste verkligen fundera över min övertrötthet och den sjuka humorn ibland. :P


Anyways. Träningsvärken kommer iaf inte med express från helvetet idag. Den var ganska lindrig faktiskt. Men jag får väl tacka snilleblixten i duschen efter passet igår då jag stretchade lite (om man kan kalla det stretcha eftersom jag är sämst på det :P). Man går bara som en lite lätt påkörd mask idag och armarna orkar jag lyfta. Blir nog gräjhöjt detta. :P Imorrn blir det dock inget för då ska jag till netto och ragga kyckling om det finns kvar. Men fredag däremot tar jag med Linnea och kör ett pass och svettas ut lite äckelpäckel. Fick ju ett presentkort på en månad till en vän så jag får dra med mej henne och dra en massa kärringsnack samtidigt medans musklerna mördas. :P


Annars, nja där kan jag nog inte skriva mycket. :P Har idag lyckats med mammas underbara kasslerpaket. Fanns ju billig kassler och potatis på netto så jag handlade med till både mej och mor. Nu stinker jag kassler om händerna, fräääscht! :P Och lite såna där nyttiga grejer som kallas grönsaker till med fetaost. Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin middag det. :) 1,5 paket orkade jag och 1,5 fick åka in i kylen. Middag imorrn med. Nomnomnom! :D




Oooooooch nu blir det sista pinkturen med Kira så man kan hoppa i säng. Har varit rena bergochdalbanan under kvällen så sova vore fint nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0