Grattis älskade underbara Kira!

Jag inser mer och mer hur gammal och gaggig jag börjar bli. Speciellt i minnet då jag länge har fått för mej att Kira fyller år den 7e. Men det var ju uppenbarligen den 3e så nu är det bra Kiras dygn! :) Hon kom till mej som en räddare i nöden den 7e juli 2011 efter ett bråk med tiken Emma. Hon var en osäker själ som själv behövde bli räddad. Att hon kom till mej var det bästa som har hänt mej och säkerligen det bästa som har hänt henne. Hon fick upp mej på fötter när jag hade det som jobbigast och jag fick henne på fötter efter alla fysiska och psykiska skador hon fått. Jag ångrar inte en sekund att jag kämpade för att hon skulle få stanna hos mej. Trots mycket svett, blod och tårar har jag ändå kommit långt med henne trots en del incidenter och jag är grymt stolt över henne! Det kommer ALDRIG finnas nån som Kira som skulle kunna ta hennes plats. Och jag kommer aldrig släppa ifrån mej Kira förrän den dagen hon går över regnbågsbron. Jag ska stanna vid hennes sida hennes liv ut och göra allt jag kan för henne. För det är hon värd med tanke på allt hon har gått igenom.




image description


STORT grattis på din 5-årsdag min underbara, älskade Kira! Hoppas du kommer bli nöjd med dagen då vi först ska kika på veteranrace på isen hela dagen och sen ska du skämmas bort med gott och nån kul present och extremt mycket mys heeeela kvällen. :D Älskar dej min goding och det kommer jag alltid göra! <3



 
Foto: Erik Nygren, ENFOTO.NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0