Fuck you and you and you and you!

Dagen började bra. Har sovit bra inatt, solen sken in när jag vaknade, hade ett trevligt sms att läsa och jag kom på att jag skulle idag ska till Går'n och hänga lite ikväll. Läser smset och ler lite töntigt för mej själv, samlar ihop tvätten och går ner till tvättstugan.


Och som vanligt när jag tvättar så fattar inte folk detta med klockan och regler. Och eftersom jag använder torktumlaren varje gång från start så var det bara att hiva ut det som fanns i. Torktumlar mitt överkast för att få bort allt hund- och katthår medans första maskinen är igång. Går ner till shell för att köpa busskort men det visade sej att dom endast säljer tomma plastkort. Nödvändigt(?)! Skit samma. Gick till affären och köpte sköljmedel, käk och glass till mej och Kira. Äter dom på vägen hem och Kira var lycklig som få över sin egna glass. :D Sen bara härjar folk och tjafsar och är dryga. Det var inte JAG som inte följde reglerna och räknade med att jag kunde sno nåns tvättid. Så ta då inte ut det som att JAG är grinig och gör fel som klagar! Lär er regler och tider istället för att hålla på och bete sej! Man skäms ju över det mänskliga släktet alltså!


Det är en jävla tur att jag iaf har en bordsfläkt som är igång och en hund och en katt som lättar upp lite när folk förstör ens dag som började hur bra som helst. Hade jag inte haft dom så hade jag nog varit riktigt bitter 24/7. Dom är dom enda som kan lätta upp en sån här skit dag. Och A då förstås. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0