En helt okej bra dag

Jo då. Även om jag sovit hyfsat dåligt så vart det helt okej ändå. Lyckades somna inatt också efter en del om och men men bara min RLS lugnar sej lite så jag får sova en stund iaf så är jag ganska nöjd.

Drog ut med Kira på en tur, utfodrade djuren och åkte sen till stan. Lämna in allt på soc, mötte mamma och lillasyster som jag hängde med till Lindex och sen mötte jag Linnea och Olov och hakade med dom hem. Kaffe, töl och prylar. Fint det! :) Så som vanligt när man är hos Linnea så följer det med lite saker hem. Busigt! ;) Och gamla klasskamraten från förr var där en sväng också men sin chuihuahua. :) Jag är inte mycket för små, ettriga och jobbiga hundar. Men denna var ju mesen himself! Lite kaxig när det lät i gången bara men annars var han inte jobbig eller så för 5 öre. Man möter stjärnor till hundar ibland också. :) Hade velat se honom med Kira. Kira hade varit såååå mesig! :P Hehehehe. Och nu under kvällen har jag haft Anneline här och tjötat massor. :) En helt okej bra dag helt enkelt. :) 





Imorrn blir det lugnt hemma. Tvätta och städa eftersom det ser ut som faan efter en vecka med kattsand i halva badrummet och hund- och katthår + grus i hela lägenheten. Jippi! :P Sen på kvällen blir det att ta en tur till Går'n om jag orkar annars blir det lugnt hemma.

Lördag ska Kira åka iväg och jag blir upplockad av A och följer med ner till Säffle. :) Sen blir det mys hela kvällen på lördagen och hela söndag. Fint det! :) Ååååhhhh vill ju ha lördag nuuuuu! Hate to be in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0