Arbetande kvinna var det här!

Herre vilken dag! Somnade nån gång tidigt imorse runt 7 kanske trots en del theralen under kvällen och försök att sova. Tji fick jag för det. Men jag somnade ju till slut och sen var det bara att gå upp, se glad ut och gå ut med Kira. Och ni som känner till theralen vet ju hur man kan bli dagen efter om man inte tar det ofta. Hej zombie i slow motion liksom! Underbart! Aja. Sen var det ju bara att slänga ihop all tvätt och köra ett race där nere. Till råga på allt har jag även en träningsvärk sänd med express post raka vägen från helvetet i baksidan låren och skinkorna + att jag är öm och där går vi inte in på fler detaljer. :P Jag känner mej som en pensionär med en överfull blöja när jag är uppe och rör på mej just nu. L-O-V-L-E-Y!

Men kvällen blev iaf härjig lagomt då jag hann med 2 besök till affären på väldigt kort tid. Gick ner med Kira, handlade fredagsmys för halva vålberg och precis när jag kom hem och hade packat upp så hörde Sabina av sej och ville ha sällskap ner. Och eftersom nån dum jävel påstår att motion är nyttigt så följde jag med, och så hade jag glömt den nedrans krossade ananasen. :P Hem och gjorde mat och gjorde iordning allt, ner och hämta det sista i tvättstugan och sen käka. Lite mer än halva portionen pallade jag och sen dog jag. Att man alltid lyckas ta alldeles för mycket när man äter nachos. Lite av ditten och lite av datten så har man plötsligt kebnekaise på tallriken. :P

Well det gick ju ner till slut. Sen kom jag på att jag måste steka upp pannkakssmeten idag om jag inte ska kasta den och det är jäkligt tråkigt. Så det var bara att ställa sej och göra det. Och datorn åkte med för musiken. Så jag, KVINNAN, stekte pannkakor, diskade, dansade, sjöng OCH chattade SAMTIDIGT!! Gör om det ni karlar om ni kan! :D Så när det var färdig tyckte jag att jag förtjänar att dö och begravas så nu är jag begraven i soffan med en hund som är skitgrinig för att hon inte fick varken nachos eller pannkakor. Men eftersom det är en jäkla massa kryddor i köttfärsen och lök i tacosåsen så finns det ingen chans att hon får det. En dålig hund som skiter vatten i flera dagar är INTE på min önskelista. :P


Så nu är det typ "Besatt" på tvn och påskmust. Fina fisken det! Imorrn ska jag leka "bullmamma" och bjuda As kids på bullar (tro då faan inte att jag har bakat dom själv! färdiga frysta is the shiet!), kakor med smarties och saft. Såg en bild av mej själv flashande förbi där jag står med 5 kids och härjar. Familjen Annorlunda, oh yeah! Nej nu spårar det. Smell ya later assholes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0