Another sleepless night

Jag ÄLSKAR detta! Passa på att ta upp detta med sömnen imorrn med läkaren blir. Fint att ge nån med sömnproblem en tid 8.30. Jippi! Sova kan jag ju fetglömma innan läkarbesöket iaf. :P Uj!


Imorrn blir det en tur till Kil och Forshaga och fixa lite. Antagligen en tur till CTC i stan också och kolla hur det är där. Bara jag kommer igång med träningen så startar mitt lilla projekt 1-2 veckor efter jag har börjat träna. Jag längtar! Ut med det gamla, in med det nya. :)


Torsdag blir det antagligen en sväng till Säffle på kvällen. Hälsa på A lite eftersom han har barnen i helgen så det blir inte att vi kan ses mycket då. Och jag kommer inte klara mej helt till nästa vecka. :P Det känns ju redan som att det var en vecka sen vi såg och det var bara lite mer än 2 dagar sen. :P Butterflies! :P


Men herre jisses vad Kira drar tunga stockar! Hon måste sova grymt gott som snarkar som aldrig förr. :P Haha! Min goding. :)




Matte tröttnade lite på Kira som bara bråkade och var jobbig på isen på Hjulhälja. :P Hon fick en liten utskällning. :P Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0