A kiss in the dark

Haft en kanondag faktiskt. Det började iofs med att jag vaknade av mej själv typ 1,5 timme efter jag hade ställt klockan och jag hade lyckats stänga av den i sömnen. Fick tag på A som också var sen. Vi skulle åka från mej typ strax innan 9 om vi skulle komma iväg som planerat. Jag vaknade 9.15. Flög upp och fixade käk till Kira och gjorde iordning mej stressad som ett as och fick veta att dom inte hade åkt än. Trodde ju att jag hade missat dom helt så dom hade åkt utan mej. :P Så strax innan 10 kom dom och jag och Kira åkte med upp till Filipstad. Stog på isen till runt kl 14 innan vi gav upp och begav oss hemåt. Tröttna och frusna vart vi lagomt slitna. Kira hade varit jobbig hela tiden och skulle jaga isbitar på den frusna sjön. KUL när hon väger 45 kg, har jävligt mycket muskler och plötsligt drar iväg som en raket. Att jag klarade mej helt från att dra mej var ett under. :P Tog en sväng på mcdonalds i stan också innan vi fortsatte hem till mej där jag och Kira dumpades av. Raka vägen upp i sängen fick det bli och sova lite. Trodde jag skulle avlida till slut. :P

 Kira på isen kollar veteranrace på Hjulhälja. :)


Vaknade till senare och tog med Kira till affären för att köpa nått gott eftersom hon fyller år. Lite päronsplitglass fick det bli och ett grisöra. Så fixade jag iordning en smaskig "hundtårta". :) Hehehe. :P

 Fina tårtan med glass, leversnittar, kexgodis och ett grisöra. :D
 Duktig tjej väntar på varsågod. :)

 Ivrig tjej sprider ut allt gott. :P
 Mitt lilla pucko. <3


Väntade in A och kollade slutet på melodifestivalen andra chansen och sen en film. Efter det vart jag så sliten att jag trodde jag skulle avlida igen så det fick bli en tur med Kira och sen sova och A åkte hemåt. Trots att jag varit så sliten och trött var det ändå en bra dag. As son verkade godkänna mej och tyckte nog inte att jag var jätte hemsk. :P Och jag klagar bsolut inte på den mysiga kvällen med fjärilar i magen och läppar som möttes i mörkret utanför min port. :P Repris? ;)


Nu; sööööööööööööööööve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0