Work, work and more work

Jo men det rullar på bra med jobbet och jag har minst ett pass varje dag. Allt för att få slippa gå till soc mer. :) Idag har jag t.o.m 2 pass. 18-22 och 22-01 så det blir ju 18-01. Helt okej och jag sitter såklart bänkad framför Big Brother finalen. :) Har dock kraftigt ont nere i ryggen ända ut till sidorna och det bara small till förut. :/ Vet inte riktigt vad det är men jag hoppas det ger sej bara jag sitter här och tar det lugnt. Gör sådär ilande ont att man får panik. :( Usch!


Nattens pass 22-05 gick okej. Segt och jävligt men helt okej ändå. Vart död hela dagen typ eftersom jag sent inatt vid 03 hängde upp lakan i fönstrena för jag är så trött på att det blir så jäkla ljust tidigt. Så jag lyckades ju faktiskt få sova imorse.


Anyways. Imorrn är det jobb 12-17 och 22-01. Så imorrn blir det bara att ta det lugnt hemma. Tisdag blir det 13-18 och 23-08. Sen är det nattpass ända till söndag. Söndag blir det kväll och lite inpå natten. Puh! Kommer vända dygnet fel helt och hållet nu. :P Ska se om jag ska klippa mej under veckan också om jag lyckas lösa det. Måste få bort en del slitet nu när det ser ut som faan. :P


Meeeeeeeeeeeen nu ska jag och min rygg dö lite framför BB finalen och heja fram Hanna J som SKA vinna detta! :D



Frisyren jag hade för ett år sen exakt som ska tillbaka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0