The warm feeling is coming back

Jobbade inatt 23-08. Jäkligt drygt men som tur var fanns det några vakna själar som höll mej sällskap vid datorn. :P Pratade en del med R också som jag inser att jag saknar väldigt mycket. Det var jävligt fel då men jag tror att allt skulle vara jävligt rätt nu om den chansen skulle dyka upp. Fick höra så härliga grejer inatt att jag har varit alldeles varm i kroppen idag. :) Har verkligen saknat R massor. Hoppas på en fika nån gång framöver och tjöta lite om vad som hänt senaste åren vi knappt har pratat. :)

Anyways. Drog igång och tvättade direkt efter jag slutat jobba imorse. Sen iväg till stan för att möta upp några som skulle köpa cykel av moster. Oj vad tösen blev glad! :) Det gjorde också min dag att hon var så glad över cykeln. :) Sen hem och försöka vila men det har ju inte gått alls. Har bara legat och tänkt en massa och hjärnan går som virvelvinden. :P Så jag ska snart slänga ur Kira en sväng och sen jobba. 20-08 kör vi på idag och jag kommer vara död totalt imorrn. PUH! Jobbar ihjäl mej och har knappt hunnit tjäna nått på 2 veckor. Well well. Får hoppas att det går bättre framöver. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ nu vräker det ner regn igen för 32598345309e gången idag. SUCK! Inge sugen på att gå ut med Kira nu. Men man får väl stå ut. :P



Drog på Top Cats i torsdags i Karlstad. Kan knappt vänta till deras spelning i Forshaga i Juli! :)



Kira är grymt mattesjuk när man har varit borta bara en liten stund. Mitt älskade vackra hjärta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0