PUKE!

Spyr lite galla just nu över fjortisar och småbarn.

OM ni ska skaffa barn, UPPFOSTRA DOM FÖR I HELVETE!!!!!!!!!! Jag blir fanimej mörkrädd varenda dag över hur pinsamma små fjortisar kan vara. Ungar som är 10 år yngre än mej sitter och kaxar på facebook bakom en dataskärm. Skulle dom träffa mej IRL så skulle dom inte våga ge ifrån sej ett jävla pip! Dagens ungar är faan riktigt hemska! Så om ni ska skaffa barn så uppfostrar ni dom fanimej! Det behövs inte fler små vidriga, patetiska fjortisar på den här planeten! JAG MÅR ILLA!!!!!!!! Tänk om det kunde vara lag på att uppfostra sina ungar. U-S-C-H!!!!!!


För övrigt går det segt på jobbet. Men jag är ju påloggad till kl 08 så NÅTT ska det väl hända inatt/imorrn bitti. :P Imorrn blir det dubbla pass. Under förmiddagen/eftermiddagen och sen en kortis på kvällen. Dubbla pass på måndag och sen är det natt 3 dagar i rad så jag får sova ut. :)


Dubbla pass på midsommarhelgen dessutom. Kan ju inte fira med familjen pga Kira och det finns tydligen inget intresse av att försöka lösa detta så jag kan vara med. Inte konstigt att man känner sej utesluten från allt nu mer. Hade jag inte haft Kira så hade allt varit mycket lättare. Men utan henne vet jag att jag hade mått skit och jag har inte hjärta att avliva henne bara för att jag blir utesluten. Så jag får sitta här ensam med Kira och Nemo SOM VANLIGT och jobba och hoppas på mycket pengar den helgen. Får väl bara ta att det kommer vara såhär tills antingen mammas eller min hund försvinner. Det är väl bara att le och se glad ut som folk säger. Man kan inte alltid få allt. #Foreveralone. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0