Om man bara kunde......

Radera allt. Är så trött på att se bilder, alla kommentarer och allt jäkla gillande. Jag mår banne mej illa och jag trodde aldrig att det skulle bli såhär illa! Jävligt tråkigt men sant. Jag kan inte annat än inse att det var rätt beslut att ta. Det fanns uppenbarligen aldrig nått äkta intresse för mej och då ska inte jag bli kär och bränd. Never again!


Jobbar och sliter gör jag som vanligt. Fått anställningspapper som jag har lagt på lådan idag så nu är jag officiellt anställd. :) Ingen dunderlön och provisionsbaserat men jag jobbar ju MINST ett pass varje dag så jag ska väl klara mej från att gå in till soc igen iaf. :) Fått nytt schema också så jag har massa tider för ytterligare 4 veckor. :) Känns bra. :) Hoppas att det funkar nu bara så jag klarar mej utan soc och behöver gå dit mer. Sen flytta. Tippar på Karlstad, Gbg eller Sthlm. Kunna jobba nära hemmet helst så man kan rasta jycken på lunch osv. Och fortsätta med detta jobbet som extra. :)


Längtar till helgen om 2 veckor också. :) Då ska jag och Kira åka till Sthlm över helgen och hälsa på Andra och rottisen Puff. :) Ska bli sjukt gött att komam hemifrån efter all skit senaste månaderna om så bara för en helg. Komma bort och renska skallen lite.


Hoppas på en fika till veckan också We'll see. Vore kul iaf. :)


Meeeeeeeeeeen nu ska jag fortsätta med mitt. jobb 13-18 och 20-04 både igår och idag. Tur att jag inte börjar förrän kl 23 imorrn så jag får sova ut och söla efter allt slit. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0