Jobbar på min.............

Kista. Tror jag snart kommer att ha jobbat ihjäl mej. :P Haha! Men det är ju ett relativt slappt jobb och jag kan samtidigt sitta hemma och gräva navelludd så det gör mej inte så mycket. Ikväll kör vi på 23-08 och imorrn blir det sooooooooooooovmorgon! Den glädjen varade dock inte länge för nu kom jag på att jag ska tvätta 12-16. SUCK! Aja. Får sova mellan turerna ner dit och sen innan jobbet. Imorrn blir det ett redigt långpass 20-08. PUH!


Idag fick det bli att kliva upp och åka iväg och köpa en grej av en tjej i Grums. Sen bar det av mot Medskog där Kira bodde några dagar innan hon kom till mej. Hälsade på lite och tjötade om allt och inget i solen så jag blev t.o.m lite röd på armarna. :P Kira träffade även en 2årig leonbergerhane i Grums. Det var bus och lek direkt från Kiras sida. Hon ÄLSKAR ju att leka och busa med hanar i alla storlekar. :P Grabben var inte riktigt inne på det utan stog mest och dreglade eftersom han inte var kastrerad och var jätte nyfiken. :P Kira är ju en bitch på ren engelska och tyckte till slut att han blev lite för på. Så hon sa ifrån och hanen la av ett pip och backade undan vääääldigt fort! :P 3e hanen på bara ett par månader hon säger till och jäklar vilken respekt hon får! :P Duktig tjej det som säger ifrån men ändå inte är "hårdhänt". Hon bara markerar att det inte är okej så låter dom bli henne sen. :P Jag tycker att det är lite skämmigt (även om det ligger i deras natur) men ägarna till hanarna tycker alltid att det är så bra och att dom behöver läxas upp lite. :P Fruktansvärt kul med dessa hundar. Varje hund är verklige grymt speciell och dom är helt olika individer. Kommer aldrig vara utan hund! :)


Sen hem där vi stötte på Baso som jag inte träffat på ett bra tag. Satt och tjätade i gräset medans Kira blev kliad på magen av Baso. För ett år sen så var hon osäker med varenda kille. Idag låg hon på rygg och blev kliad av Baso och njöt för fulla muggar och i Grums stötte vi på grannarna Tina och Ragge och Kira hoppade upp i Ragges knä i bilen där han satt bakom ratten. Jag inser att jag har gjort ett sjukt bra jobb med denna tjejen även om det är en del kvar. :) STOLT matte! :)


Sen hem och vilade, duschade, käkade osv. Och nu sitter jag inloggad på jobb och fryser om tårna. Pallar inte att ha strumpor inne och jag orkar inte hämta filten. :P Ska nog lägga mej i sängen under täcket och mysa lite istället. Tänk om man hade haft annat sällskap än katten NÅN gång. Drömma kan man ju göra. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0