Erased and gone

Ännu en kväll kom då jag såg hans namn och tårarna började rinna medans jag började må illa så jag bara vill spy rakt ut. Mest mår jag illa över hur jag kunde vara så jävla naiv, lättlurad och dum i huvudet som tror för mycket på vad killar säger osv. Hoppas för mycket och önskar alldeles för mycket. Medans jag tänker att jag var aldrig värd det så vet jag egentligen innerst inne att HAN var ALDRIG värd MEJ! En hel vår känns helt bortkastad när jag trodde på all skit. Jaja. Han har det nog trevligare med sina barns morsa ändå som endast är ute efter att få honom att må riktigt dåligt. PUKE!!!!!!


Fick logga in mej på jobb en halvtimme tidigare också. Kör dock bara till 01 vilket är skönt. Få lägga sej och sova och slippa tänka på att det KAN ringa hela natten så man sover aldrig riktigt ordentligt. Imorrn är det härliga dubbelpass. 12-17 och 21-01. Sen natt tis, ons, tors. Sen dubbelpass 13-18 och 23-08 både fredag och lördag. Söndag blir det dock bara 17-21. Tuff vecka med en del natt men det ger ju bonusar så man får väl vara glad. Det fanns ju inte så mycket bonuspass sen kommande 4 veckor så denna veckan får jag stå ut. Bara hela nästa vecka kvar och sen vardagarna så åker jag till Andrea i sthlm hela helgen. Så JÄVLA gött att bara komma bort och slippa tänka på all skit! Är så jävla trött på att bara sitta här i min lägenhet och äta, sova, jobba, jobba, sova, jobba, äta, pinka och så håller det typ på.


Kanske blir en tur till stan på tisdag iaf och tjöta lite med en gammal kär vän. Det skulle också vara jävligt trevligt så man får sätta hjärnan på stand by bara en sväng iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0