Ynkliga fruntimmer!

Nej nu är det inte lätt hemma hos Bailey! Kira är skendräktig, deppig som tusan och ovanligt mammasjuk. Jag är mega jävla skit förkyld, är hjärtekrossad och har mens. Stackars katten Nemo måste ju vara riktigt less på oss brudar och blir väl snart galen. Han är ju iaf kastrerad så han är väl halvt fruntimmer men ändå. Är förvånad över att han inte lämnat oss än men det är väl inte så lätt. :P är på väg till Kil för att köpa hundmat också. Gillar att mina sista kronor går till hundmat och nässpray. Kommer gå bananas i kil om Ica inte har nässpray iaf! Hujedamej hur ska jag överleva detta?! Ett varmt bad sen tror jag så jag får slappna av lite och bara vara. Senaste dygnet hade jag gärna hoppat över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0