Time throw out the trash

Har påbörjat rensningen av folk som inte platsar i mitt liv. Inser att det blir väldigt få t.ex på fejan då jag har över 500 vänner. Idag rensade jag bort 21 st av 563 men mestadelen av vännerna där är dansare så det blir inte så många såna att rensa. :P igår (lördag) hände ingenting. Lyxade till det med lövbiff, kroketter, bea och persiljesmör. :) och myste ihjäl mej lite med Kira och nemo. :P var så trött ändå så det gjorde inget att man inte kunde haka på nån ut.

Och nu är det dags för ny vecka. No more food och skit på ett tag nu. :P måltidsersättningar blir så det kommer bli en tuff första vecka och jag kommer nog mest sova och varit jävligt grinig. :P men nu är det dags att rensa bort en del så det blir 3-4 veckor sten hårt. Sista veckan kan bli lite upptrappning beroende på om jag orkar en 4e vecka eller inte. :P komma igång med träningen i slutet av månaden också. Inte träna nått värre medans jag kör dieten utan det får bli på slutet. Lär nog räcka med måltidsersättningar och hundpromenader ändå för att få av sej ett par kilo. :P

Tur att jag har mina två hjärtan som gör att jag orkar med allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0