The words in my head

Yeah! Ännu en helg är snart över utan att nån har hört av sej. Ingen har frågat om jag vill med och hitta på nått. Och tro aldrig att det skulle hända att nån faktiskt kommer hit och umgås! Besöken jag har haft som kommit för att umgås sen jag flyttade in för lite mer än ett år kan jag räkna på EN hand. Känns bra att nån tänker på en och vill umgås. Att det duger att komma hit lika mycket som jag ska komma till alla. Kan lika gärna skita i att köpa ett busskort och inte åka och hälsa på nån och spara dom pengarna. Det är ju ändå ingen som kan lägga 50 spänn i bensin och komma hit för att umgås så varför ska jag lägga nästan 800 spänn på busskort då? Orden som konstant ekar i mitt huvud är "ingen vill ändå inte umgås med dej. Alla skiter i dej. Du är för tråkig för att nån ens ska höra av dej. Ingen vill ha dej med. Du är mycket fulare och tjockare än alla andra så du passar inte in.". Ja när man mår psykiskt dåligt så har man såna hjärnspöken. Inte ett dugg kul och hur mycket jag än skulle kämpa för att få bort dom så kommer det inte gå. Jag HATAR det här! Men spela roll egentligen. Hjärnspökena har ju rätt.


Fick iaf lägenheten plockad och dammsugen. Imorrn ska vi på promenad med dom andra hundarna och sen får dom springa av sej på stort inhägnat område. Sen på kvällen ska disken tas så det ser okej ut när jag, mamma och mormor ska hämta soffa och sen köra min till tippen. Vill ju inte att det ska se ut hursomhelst då. :P


Kommentarer
Postat av: Marie

Hallåå, jag vill ju umgås men du får höra av dig till mig du med ;) Ge och ta förhållande eller vad man säger ^^,

2012-01-21 @ 22:26:05
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0