The heaven is crying

Usch vilket väder! Visst vill jag inte ha nån snö/blask/is men snöblandat hällregn är inget jag rockar loss till heller. Man blir så sliten av det dåliga vädret när det även är mörkt ute.

Var iväg till soc idag och lämnade kvitton på nästan 300 spänn så jag har till nästa möte hos kuratorn. Köpte ett par chokladcroissanter på pressbyrån där Sandy hängde och drog sen vidare mot la Forshaga. Med mor och lämnade spel till bibblan och sen in till henne och tryckte i oss fikat. Iaf jag eftersom mor är glutenintollerant. :P iväg till anneberg där vi skulle kika på oriflamesaker som Eva-Lena sålde ut. Men hade missuppfattat tiden så det var tomt och jag och mamma åkte till henne igen. Och nu sitter jag på bussen mot stan, är dyngsur och vet inte om jag ska skratta eller gråta för att jag är såå trött! Hem och slänga ut Kira och sen hoppa i torra myskläder och mysa ner oss i soffan. Gött!

Nu får jag iaf användning för regntäcket jag köpte till henne från Bosses hundhjälp. :) kostade knappt nått alls och jag slipper torka en hund och hela lägenheten i timmar p.g.a skitvädret. Sen så går ju pengarna för täcket till en hund som behöver nån form av ekonomisk hjälp i framtiden. Bosses hundhjälp ska ha en STOR guldstjärna för allt dom gör! Dom hjälpte även Kira i somras när hon fick plåstras om ordentligt hos vet efter bråket. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0