Sunday, lovley sunday

Myser så mycket det är möjligt med mitt hjärta. Kira ligger brevid mina ben i soffan och med huvudet på min mage och sover så gott. Imorrn ska Jag till kuratorn igen och sen ska jag tvätta och städa. Har inte riktigt prioriterat städning när jag varit dunder sjuk. Men det börjar ge med sej lite nu så det ska väl gå imorrn. :P

Tisdag blir det dejt med Linnea och lämna in papper på soc. Annars blir det en lugn vecka. På söndagen igen är det hundpromenad och dit vi ska i malsjö finns det en inhängdad tomt så dom får springa av sej och leka lite. :) så skönt att hon kommer så bra överens med dom andra hundarna i olika storlekar så bra. :)

Mitt hjärta, mitt liv, mitt allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0