Never mind. I'll find someone like you.

Har haft en riktigt sån där dålig kväll. Tänkte tillbaka på vad jag saknar. Hösten och början på vintern. När jag träffade nån som jag verkligen trodde på. Inte ett ljud på några veckor nu. Julklappen står kvar och ger mej onda blicken. Det känns som att nån tar ett basebollträ och klipper till mej rakt över käften. Älskar denna sjukdom. Aldrig förberedd. Det kommer som ett slag och från att vara super glad så kan man på 2 röda bara vilja skrika, sparka, slå och gråta. Hur länge ska man dras med den här skiten? Suck!

Åkte och hämtade en soffa som jag fick gratis av en igår. Träningsvärken idag i vader, baksida lår och överarmar ska vi inte ens prata på! Ser ut som ett mongo som skitit på sej. :P fick även med en fåtölj som är kiras egna. Lånar den nog ibland dock för den var riktigt skön. :P hämtade upp en fetto tv också som jag fick. Dubbelt så stor som min gamla så nu behöver jag inte glajjor OCH kikare. :P även en sån liten vagn på hjul att ställa i badrummet. :) och så har jag plockat upp en tamburmajor som är svart och hel och snygg från källaren. Nån hade bara ställt ut den och den passar kanon i min hall. :) så jag är rätt nöjd över gårdagen även om inte allt är nytt, modernt och super helt. Det var faan gratis och med hund och katt kan man knappast vara kräsen. :P

Tack gode vem-du-nu-är för att jag har mina hjärtan! Utan er vore jag ingenting. Ni är allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0