Life

Jag inser mer och mer att jag är ganska nöjd över tillvaron. Trots skit som ska rensas, trasiga möbler, intorkat dregel och matrester på väggar, leksaker överallt och hår vart man än vänder sej. Hår i munnen, mellan skinkorna och under tittarna. Hår i mat, drickglas, fulla golven och massor i sängen. Det ser verkligen ut som faan och då har jag bara en katt kvar och hunden. Men vet ni vad? Jag struntar helt i hur det ser ut här hemma! Jag skiter i allt hår och annat dom stökar ner med. Det är min vardag och jag påminns bara om hur lyckligt lottad jag är med dessa två. Kan ni inte tåla hur det ser ut p.g.a mina djur så har ni heller inget här att göra. :) det är visserligen aldrig nån här och hälsar på men ändå. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0