Glada pannkakor!

Jo jag "hänger" där men är knappast aktiv. :P jag hittar ändå inget där som är direkt intressant. Och mailen, flirtarna och besöken är mestadels från yngre, väldigt mycket äldre, utländska (nej jag är inte rasist, jag kan bara inte tänka mej ett förhållande med nån sån) eller såna som bor långt bort. Fy sjutton! Man känner sej jävligt ensam och patetisk som sitter där inne och glor. Men men. Nu mer har jag ju faktiskt lite mer regelbunden kontakt med en där som verkar vara ett kap vad jag har märkt än så länge. Utseendet, hus, bra intressen, barn osv. Inte en illa pinkad grabb. :P but we'll see. Allt kan hända. :P men jag skulle inte tacka nej till en dejt där. :P

Och Jesper; jag undrar fortfarande vem du är, singel eller ej. :P

Nej nu har Kira sovit, snarkat och drömt gärnet ett tag. Benen går som faan och hon lär snart ha sprungit jorden runt i drömmen. :P är väl lika bra att hon deckade när hon insåg att matte inte tycker om när hon betet sej som en trotsig tonåring/böld i röven. Men nu ska vi ut så hon får pinka och sen nana.

Massor att göra under veckan. Imorrn blir det tvätta och städa (inget ovanligt tack vare djuren som inte kan fälla päls endast ute). Fredag ska jag in till stan och köpa ryktborste (nej jag har ingen jävls häst även om hunden ibland är stor pch klumpig som en) och få måltidsersättningar. På måndag sätter det helvetet igång. Lördag ska jag till stan en snabbis och på kvällen ska folk från gymnasieklassen ses, bli dräggit fulla och bete sej på kvällen. Jag tippar på att jag leker gammal och tar det jävligt lugnt. :P söndag är VILODAG! :D f.o.m måndag är det shakes på schemat. DIE FAT DIE!! :D

Natti'rå!


Kommentarer
Postat av: Jesper

Haha jaså du ;) Well ser jag dig på stan någon dag ska jag komma fram och ge dig en ordentlig kram ;)

2012-01-27 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0