Bitter brud

Mm och jag är trött och jävligt sliten. Lite irriterande nästan hur man kan vara så trött att det känns som att man behöver joina törnrosa i 100 år. Var verkligen inte full igår, knappt ens lite påverkad, men vi hann ändå med att bli mysigt svettiga i en timme på Harrys. Träffade kul folk, b.la från högstadiet och gymnasiet, och hade en trevlig och lugn kväll. Underbart skönt att gå ut nån gång ibland med bästa Hanna. :) drog från stan vid 3. Stog utanför Harrys och tjötade i en hel timme med onda fötter. Uj! In och slänga ut Kira för att pinka och sen i säng. Skulle gärna byta säng med Ebba tror jag. Såå skön! :P

Ikväll skulle jag iväg på liten klassåterträff med folk från gymnasiet. Men eftersom det knappt är några som kommer och Marie blev sjuk lite tajmat så hoppar jag över det. Så är det nån som ska göra nått kul ikväll? Nej just det ja. Jag är ju för tråkig och platsar inte in i era gäng så glöm att jag frågade! Ja jag är jävligt bitter och fortfarande trött på att jag inte duger att umgås med. Säg istället vad som är felet istället för att låtsas som att jag inte finns. Suck!

Nu hem och slänga sej i pyjamas, hoppa i sängen och äta coco puffs. Göööööööött!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0