A sunday to be proud

Ja idag är jag faktiskt stolt över mej själv. Stolt över att jag klarade av att ta tag i städningen igår. Även om det mest var prylar som låg i hörnet/kanterna av lägenheten och så var det en hel del hund- och katthår att dammsuga upp. Disk också iofs. :P Dängde på en musiklista och poppade igår eftermiddag för att få upp energin lite. Plockade undan allt, dammsög tills jag var tvungen att byta påse och damsög resten efter det. Kände stolheten växa lite och det kändes som att ett berg lossnade från mina axlar. Jag har ju problem med b.la städning och fick ta till Marie till hjälp för att storstäda eftersom jag inte får ordning på det så bra själv med tanke på hur jag mår. Men igår fick jag ordning på det och nu precis tog jag en omgång disk. Bara en omgång i diskhon kvar och lite annat smått som ska tas imorrn innan vi ska köra hit en soffa så inte mamma, mormor & co dör när dom kommer in i lägenheten. :P Ska ÄNTLIGEN bli av med den nedrans soffan som bara ger mej stötar och som Kira och Tyson lekte sönder! :) Åååhh vad jag ska vara lycklig imorrn när jag vet att den skiten hamnat på tippen! Hoppas den krossas ordentligt så mycket smärta som den gett mej. :P Haha!


Skulle iväg och följa med på hundpromenad idag men min ilande huvudvärk har kommit tillbaka och jag mådde inte alls okej imorse. Så jag fick hoppa över och fortsatte vila och hälla i mej treo. Fick ett meddelade på fb om att grannen skulle bjussa på älgbiffar och potatis. Jag flög upp ur sängen, slängde på mej kläder, slängde ut hunden och gjorde mej anständig så jag kunde visa mej bland folk. :P Satt där och smaskade mat med David och Ola och det var såååååååååååååååååååååååååååååååååå gott! :D Ååååhhh man skulle äta älg oftare! Jag var nära på att fria till David men hans lilla kissefis var elak och snodde min toffel och bet mej i hälen så jag väntar tills han är snäll. :P Hahahaha! Sen var det bara att hoppa upp och hämta Kira och bege sej mot Grums. Satt och tjötade och bäljde kaffe med Camilla och Sandra. Camilla tog fram en variant av en karda och körde gärnet på Kira. Kira var i sjunde himlen väääääääldigt länge och blev störtkär i Camilla. :P Så det får helt enkelt bli att skaffa sej en sån så kanske Kira gillar mej också. ;P Hahaha nej då. :P Sen hem iaf efter allt kaffe och dö lite i soffan. :P Magen har mått sådär så jag har mest legat döende och filurat på när jag ska spy. Men Louise klarade biffen och mår nu bättre. :P Så snart blir det ut med Kira på sista turen och sen nana sängen. Imorrn blir det lite träning då vi ska hämta soffan och en fåtölj som ska bli Kiras egna, köra hit den och sen lasta ner den gamla skiten. Förhoppningsvis är kusin med så slipper jag åka med tillbaka till stan. :) Soft! :D



OM hon njuter?! Det syns ju på hela henne, speciellt bakbenen! :D Hahahaha!




Nån som vill ha en avkomma från Kira? Blev ju en hel hund över efter borstandet. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0