Whiskey in the jar

Tog mej en lugn kväll. Tyckte att jag kunde unna mej det. Så jag slängde över grannen och vi drack whiskey & cola och tjötade om aaaaaallt mellan himmel och jord. Gött att ta det lugnt också och ha lite sällskap som säger mer än mjau, voff och snark. :P Hahaha! Missade god nattandet från A också. Dumma dator! >< Well well. Senare idag blir. Kommer jag hinna ta alla golv och plocka undan det lilla sista i vardagsrummet? Hmm jaa det får jag ordna i vilket fall som helst. Man har bara en chans att göra ett bra första intryck. :P






Och med det sagt så kryper jag ner i sängen och somnar (igen) till Puss in boots. Hoppas jag får sova längre än till 7 imorrn! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0