Timemachine anyone?

Vill att tiden ska gå fort nu så man kan sova. Imorrn dyker förhoppningsvis datorn upp och jag vill ha den nuuuu. :P

Börjar bli frisk snart också tror jag. Har inte varit lika hängig idag och rethostan har inte varit i närheten så jobbig som förut. Hoppas det ger med sej snart innan jag blir knäpp. Undra om det ska bli första gången jag blir av med rethostan utan min dunder hostmedicin. Vore underbart isf!

Är ute på promenad med Kira. I all satans jävla snö. Den som beställde skiten kan kontakta mej, jag har nog några ord att säga dej. :P well skit samma. Hoppas den försvinner snart och att det blir vår. Inge sugen på en massa snö även om Kira gillar det. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0