Time to dream about the good things in life

Varit en seg dag idag där jag har antingen vilat eller stressat ungefär. :P Vaknade till imorse av att mamma påminde om melodikrysset. Somnade om och vaknade några minuter efter det hade börjat med ett ryck. :P Anyways. Löste det och gick sen ut med Kira. La mej för att vila lite då jag inte sover på nätterna nu för hostmedicinen. Gick till slut upp när jag skulle duscha, dammsuga, skura och ta en promenad innan A kom.

Fick allt gjort efter några om och men, han kom och vi gick in och tjötade lite. Sen ner till pizzerian där han bjöd på mat (finns ju inget lyxigare ställe i den här hålan :( ) och tjötade mer och sen hem och satte på en film. Deuce of spades såg vi som tydligen är väldigt lång men den var iaf bra trots huvudvärk och trötta ögon. :P Efter filmen tjötade vi ännu mer och när det var dags för A att kila hemåt så fick jag en go kram innan vi skildes åt. Jag gick så Kira fick pinka och han drog hemåt. Sen in och tvätta av sej fejset och kasta av sej kläderna. Nu ska jag sooooooooooooooooooooova! Jag och Kira blir hämtade 10.15 imorrn för då ska vi på hundpromenad. Ska bli kul eftersom vi inte har varit med på ett tag eftersom jag har varit sjuk mycket.




Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzee ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0