Olycksfågeln nr 1

Vaknade av ett trevligt samtal. NOT! Blev uppringd av KBAB som gjorde min dag, min vecka och framtiden riktigt kass. Jag har skulder och anmärkningar vilket dom flesta idag har och det är inget konstigt. Det är inte hur mycket som helst så jag skulle platsa i lyxfällan men skit samma, det finns lite där iaf. Har sökt en del lägenheter hos KBAB då jag inte mår bra och känner mej inte säker här i vålberg. Kriminella, pundare och alkisar kryllar det av. Hyresvärdarna (Aprima) är SKIT och jag skulle göra vad som helst bara jag kommer härifrån. Jag är idag glad över att jag har min hund som skydd när jag går utanför dörren. Ändå känner jag mej inte säker. Allt detta hjälper mej knappast att må bättre psykiskt och komma ifrån min sjukskrivning heller. Så meddelar denna idiotenKBAB att jag är spärrad för att söka lägenheter hos dom tills mina skulder är betalda. Jag har inga hyresskulder då hyran ALLTID är det första jag betalar varje månad. Jag har inte fått en påminnelse ens sen jag flyttade in hit och det var i januari förra året. EN gång har soc krånglat så jag betalade in en del av hyran först och resterande några dagar senare men då pratade jag med Aprima. Men jag har absolut inga hyresskulder. Det är endast småsaker och telefonabbonemang jag har varit dum nog att tecka. Så jag tycker inte att det ska påverka att få en lägenhet i Karlstad när jag sköter hyran. Så jag kommer ALDRIG nånsin hyra av KBAB för detta var det värsta jag har hört! Och dom är absolut INTE värda att få pengar för att jag ska hyra av dom. Inte en spänn ska dom ha av mej, NÅGONSIN! Folk har idag skulder och anmärkningar och det är mer vanligt att inte ha det. Så jag får sitta kvar här i äckliga vålberg, hitta nån annan att få hyra av i Karlstad eller hitta en karl att bli sambo med. :P Jag kör på det första så länge. :P


Har idag fått hjälp av världens bästa mamma. Så jag kunde köpa nässpray med koksalt (otrivin ska man ju tydligen inte använda för länge) och hostmedicin så jag blir av med den nedrans rethostan. Bara jag slipper bli tät i näsan konstant och hostan ger med sej så är det prima sen. Är såå trött på den här rethostan jag får nån gång om året. INTE okej! Speciellt inte när hostmedicinen kostar ett par hundra för den minsta flaskan. USCH! Annars har jag bara försökt att muntra upp min stackars lilla tjej som är fruktansvärt deppig och nere. Hon löper ju nu så nu är ingenting kul längre. Hon bara sover bort dagarna och är inte på nått vidare bra humör alls. Så jag försökte muntra upp henne med en denta stix (hon luktar inte mums i käften :P) och lite rester med fiskbullar och mos. Men njee sen gick hon och la sej med godsedjuret i soffan. Det är verkligen inte kul att se sin stackars älskling vara så deppig. Hon fick grymma skavsår av tikskyddet också så det åker inte på igen! Usch vad hon ser ut i ljumsken nu. :( Så hon får lorta ner ett gammalt påslakan och sen se om lillebrors gamla kallingar kan bli bra när hon är inne iaf. :P Alltid nått så hon inte blodar ner golven. :P




Uuuuuhhh jag vill att tiden ska gå fort nuuu! Om 2-3 veckor är det dags att börja komma igång med träningen och kosten ordentligt med hjälpen jag ska få. Och jag LÄNGTAR! Tro det eller ej. :P Men jag är ju helt hundra på att det kommer bli kanonbra och att jag kommer få bra resultat. Därför vill jag komma igång snart så jag kan börja se resultat. :P


Snart dags för helg igen också. Besök nån gång under helgen och bli bjuden på käk och se film och så. Ska bli trevligt. :) Se om stelheten håller sej borta den här gången. Men det är väl inte lätt första gången man träffar nån. :P Men jag tror att det kommer bli bra. Kanske har jag hittat prinsen bland grodorna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0