Oh you awsome bed

Ligga i trosor i renbäddad säng med nytvättade sängkläder kan vara bland det bästa som finns. :) njuta av varje sekund och bara må. Fortfarande saknar jag sällskap och nemo är och äter. Han kommer nog snart och lägger sitt goa huvud på kudden brevid. :P

Var på föredrag med nån som kallade sej hundpsykolog. Höll på i 1,5 timme och kostade en tjuga. Inget man inte hört förut och tanten påstog att hon blivit tränad av Cesar Milan. Men jag kan också stå där och upprepa om och om igen i stort sett samma sak och sånt jag hört i hans program. Men det är väl bra att veta sen vem man inte ska rekommendera. Fick iaf ut nått bra av kvällen. Småsaker och en typ borste från Emils hund & kattshop som har grymma priser på sina grejer. :) "borsten" kostade inte ens en tjuga och det finns små kattleksaker för under en tia/st. Sen fick jag träffa godingen chili som jag har saknat massor och på en halv sekund hade jag hånglat mer än jag gjort senaste 1,5 åren. :P har nog aldrig haft en hundtunga så långt nere i halsen. :P men det gör inget. Chili får gärna pussas eftersom Kira inte gör det. Och chili är ju faktiskt en av mina favoritvovvar. :)

Så nu efter att ha myst in mej i sängen, nemo har landat på mej och några sms har skickats så ska jag sova. :) imorrn åker nog jag och Kira och sover över hos syrran och ungarna. Himla mysigt att få träffa barnen igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0