My poor little baby

Man är inte kaxig själv när ens älskade mår dåligt och är deppig. :( önskar att jag hade kunnat göra så detta var över fortare. Idag (29e) är Kira inne på sin 15e dag som hon blöder. Alltså är det förhoppningsvis ganska lite kvar av löpet. Men det är inte alls kul att se att hon sover igenom hela dagarna, knappt blir glad när det vankas utgång eller mat och på kvällarna kryper hon upp hos mej i soffan som en bebis. Hon har även börjat ligga och sova brevid min säng eller på golvet nere vid fotändan på nätterna. Hon är ingen sån hund som gärna ligger i sängen men hon vill ändå alltid vara nära mej. Tycker så synd om min lilla flisa när hon är så nere att ingenting är kul längre. Hoppas det snart är över så hon blir sitt vanliga glada jag igen. :)



Och själv så hoppas jag på att det snart blir helg och att jag kanske får träffa A igen. :)



Ledsen tjej såg inte ens glad ut när vi var på väg ut på promenad. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0