Motorsågsmassakern is on!

Sov lika dåligt inatt men jag får ju stå ut. Jag sover fruktansvärt dåligt om jag inte har nån sömnmedicin och den senaste jag fick är slut. Försöker ringa vc också men jag har inte riktigt råd att sitta i kö hela dagen för att alla plötsligt ska ringa just idag. Men men. Bara att fortsätta ringa och kolla kön resten av dagen.

Vaknade till imorse och gick upp för att klä mej, pinka osv för att gå ut med Kira. Höll på att få hjärtsnörp när jag såg blodfläckar i hallen och köket. Kollade läget hos Kira och upptäckte att det är dags för henne att stöka ner. :P tur vi har ett tikskydd så det inte blir så stökigt. :P så nu måste jag se om jag kan få tag på några kronor att låna till trosskydd till Kira och nässpray till mej. :P jag älskar sista 1-2 veckorna innan man får pengar. :P

Sitter även och väntar på att posten ska dyka upp. Så jag kan gå ner till bibblan och skriva ut/kopiera papper att skicka till soc och fixa frimärken+hämta ut paket på Coop på vägen hem. Har lite att pyssla med ikväll och det ska bli underbart gött! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0